خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود
سرخط خبرها

بازسازی جنایت سیاه در مشهد| کشف فیلم مستهجن مقتول و دخترش در لپتاب قاتل

  • کد خبر: ۲۳۳۳۴۰
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
بازسازی جنایت سیاه در مشهد| کشف فیلم مستهجن مقتول و دخترش در لپتاب قاتل
متهم سیاه‌ترین جنایت سال‌های اخیر شهر صحنه قتل و دفن مقتول را با خون‌سردی تمام بازسازی کرد. برای رسیدن به جغرافیای این جنایت سیاه باید وارد توس ۶۵ (خیابان نجف) شد و پس از طی مسافتی از شهر خارج شد تا به روستای کوشک‌مهدی رسید. در انتهای کوچه شقایق ۷ پشت کرکره بسته آخرین ساختمانی که بعد از آن بیابان و زمین‌های کشاورزی بود، آذرماه سال گذشته جنایتی عجیب رخ داده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بی‌سابقه‌ترین جنایت سال‌های اخیر مشهد بازسازی شد. در این پرونده مردی پس از فریب مادری حدودا چهل ساله، او را به عقد موقت خود درمی‌آورد و در روستا‌های اطراف مشهد در یک خانه استیجاری در نزدیکی کارگاه تولید زغالی که متعلق به خودش بوده، اسکان می‌دهد.

او پس از دو سال به‌دلایلی که هنوز به‌درستی روشن نشده است، زن را با قرص‌های خواب قوی در اتاقک سرایداری کارگاه زغال بیهوش کرده و پس از بازکردن گاز شهری در اتاقک و قطع برق، حدود ۲۴ ساعت بعد به سراغ زن می‌رود. متهم پس از دو روز زن را در انتهای کارگاه دفن کرده و بلافاصله به‌سراغ دختر این زن می‌رود و او را فریب داده و با او به‌طور موقت ازدواج می‌کند. یکی از اتهام‌های جدی متهم تهیه فیلم‌های مستهجن از مادر و دختر و تعدادی زن دیگر است که مستنداتش درون موبایل و لپ‌تاپ او کشف شد.

برای رسیدن به جغرافیای این جنایت سیاه باید وارد توس ۶۵ (خیابان نجف) شد و پس از طی مسافتی از شهر خارج شد تا به روستای کوشک‌مهدی رسید. در انتهای کوچه شقایق ۷ پشت کرکره بسته آخرین ساختمانی که بعد از آن بیابان و زمین‌های کشاورزی بود، آذرماه سال گذشته جنایتی عجیب رخ داده بود.

متهمی با عینک کائوچویی

با دستور قاضی صفری، بازپرس جنایی، متهم این پرونده برای بازسازی صحنه جرم درحالی به این نقطه منتقل شد که دختر مقتول نیز به عنوان شاهد در این صحنه حاضر شده بود. با دستور مقام قضایی متهم با عینک کائوچویی دور مشکی‌اش از خودرو پیاده شد. قفل کرکره در نبود کلید آن بریده شد و در این کارگاه که مخصوص تولید زغال بود، پیش روی متهم گشوده شد. تقریبا یک لایه سیاه گرد زغال همچون ملحفه‌ای روی همه چیز کشیده شده بود، حتی روی وسایل استراحت در اتاقک سرایداری که دو سال قاتل و مقتول در آن زندگی کرده بودند و آخرین دیدارشان نیز در همین اتاق بود.

سکوت، تنها واکنش متهم

تنها واکنش متهم پس از ورود به این ساختمان سکوت بود. او هیچ حرفی نمی‌زد و در پاسخ مقام قضایی با کلمات و جملات کوتاه و شمرده پاسخ می‌داد. حتی وقتی دختر مقتول با او روبه‌رو شد و با یکدیگر چشم در چشم شدند، او باز هم سکوتش را نشکست و در پایان بازسازی با همان سکوت مرموزش به خودرو منتقل شد. 

متهم ریشی تُنک و نامرتب روی صورتش داشت و به نسبت تپل بود و لباس‌های راه‌راه آبی بازداشتگاه به تن داشت. او درباره انگیزه‌اش مدعی شد که مقتول نمی‌گذاشته به زن و بچه‌اش در شهرستان سر بزند، برای همین نقشه قتل را کشیده است. اما در پاسخ به مقام قضایی که پرسید: «تو مردی و می‌توانستی مقتول و دخترش را به‌راحتی رها کنی و به‌سراغ خانواده‌ات بروی، چرا این‌کار را نکردی؟» پاسخ نداد و سرش را پایین انداخت.

بازسازی جنایت سیاه در مشهد

۳ سال قبل ازدواج کردیم

به گفته متهم از حدود سه سال قبل با این زن ازدواج موقت کرده بود و او را به همراه دخترش در همان نزدیکی کارگاه زغال در یک خانه استیجاری با حداقل امکانات اقامتی مستقر کرده بود. این فرد در حالی که متهم است با انگیزه هوس‌رانی زن را کشته تا بتواند از دختر بیست‌ساله‌اش لذت‌جویی کند، این اتهام را نیز بی‌پاسخ گذاشت. او در پاسخ به اینکه «مگر نمی‌دانستی وقتی با زنی ازدواج کنی، دیگر به دخترش حرام دائمی می‌شوی؟» مدعی شد که این را نمی‌دانسته است.

متهم درباره آنچه آذرماه سال گذشته میان او و مقتول گذشته بود توضیح داد که غروب بود و با او وارد کارگاه شدیم. حالش خوب نبود و نمی‌توانست بخوابد. اعصابش خرد بود. به او چند قرص کلونازپام، امپرازول و... دادم و گفتم قرص خواب است. قرص‌ها را خورد و روی تخت دراز کشید. ساعت ۷ شب بود. 

وقتی خوابش برد، شیر گاز را از پشت اتاقک سرایداری توی اتاق دادم و با پرده و پلاستیک تمام راه‌های نفوذ هوا را بستم. شیر گاز را تا آخر باز کردم. بعد در را بستم و رفتم. فردا ساعت ۱۱ صبح بود که برگشتم. از پشت شیشه نگاه کردم و دیدم تکان نمی‌خورد، فهمیدم که مرده است. بعد رفتم و با استفاده از کنتور برق دیگر که آخر کارگاه است، با استفاده از بیل و هیلتی پشت کوره‌ها را به عمق یک متر کندم. بعد آمدم و در را باز کردم و شیر گاز را بستم و دو روز جسد را به حال خودش رها کردم تا آرام آرام گاز خارج شود. 

دو یا سه روز بعد بود که آمدم سراغش، بدنش بوی تعفن شدید گرفته بود، دست و پایش خشک شده بود. یک پتو روی زمین انداختم و او را هل دادم تا روی پتو افتاد. به تنهایی پتو را تا آخر کارگاه کشاندم و جسد را دفن کردم. چون بوی تعفن زیاد بود و ممکن بود دخترش در رفت و آمد به کارگاه متوجه بوی آن بشود، روی زمین محل دفن سرکه چوب ریختم. بعد هم به دخترش گفتم که ترشی درست کرده‌ام و او دیگر سؤال نپرسید.

کشف چند گیگ فیلم مستهجن

بعد از توضیحات متهم، او به پرسش مقام قضایی که موضوع ناموسی بینتان نبود؟ پاسخ منفی داد و بعد هم اعلام کرد که قبل جنایت هیچ دارو، موادمخدر و مشروباتی مصرف نکرده است. وقتی صحبت به فیلم‌های مستهجنی که او از خودش و تعداد زیادی از زنان تهیه کرده بود رسید، مدعی شد که چند گیگابایت فیلم را فقط برای مصرف خودش ضبط کرده و نگه داشته است.

متهم درباره ارتباطش با پیج‌ها و کانال‌های همسریابی که در تحقیقات، مأموران به آن رسیده بودند، مدعی شد که هیچ ارتباطی با آنها نداشته است. او همچنین ادعای فروش فیلم‌های سیاهش به دیگران را در حالی تکذیب کرد که تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شده است و به‌زودی نتایج آن مشخص خواهد شد. اظهار پشیمانی این قاتل ساکت و مرموز، آخرین قسمت پیش از روبه‌رو شدن با دختر مقتول بود. در اینجا قاضی صفری ختم بازسازی را اعلام کرد تا تحقیقات گسترده‌تری در این پرونده به‌ویژه در زمینه سرنوشت زنانی که به‌نوعی قربانی این مرد هوس‌ران شده‌اند انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->